tirsdag den 22. december 2009

Do they know it's christmas time at all?

Så er julen lige om hjørnet, men jeg er så langt fra klar til den. Mangler at købe en milliard julegaver endnu, og det virker meget uoverskueligt, endnu engang at skulle bevæge sig ud i den iskolde sne, for at stå i en tæt proppet butik med sure og stressede folk, som slet ikke har nogen tålmodighed eller juleglæde for den sags skyld. Nå, men forhåbentligt finder jeg de helt perfekte gaver i morgen, ellers må jeg vel bare klare den med gavekort!

Dagens tip:
Jeg faldt over denne shampoo i dag, og købte den egentlig mest fordi jeg havde en medlemsgave jeg skulle have brugt. Men nu hvor den er prøvet, kan jeg fortælle at den er utrolig lækker! Den dufter godt nok lidt syntetisk, men på den gode "lidt a-la det slik man spiste som barn" måde.
Mit hår dufter simpelthen så skønt nu, at selv min kæreste lagde mærke til forskellen.

BANANA shampoo fra the body shop. 250 ml for 50 kr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

www.annashvideverden.blogspot.com