torsdag den 24. december 2009

Man burde forbyde diverse online shoppingsider, ihvertfald for mig. Nu har jeg (endnu engang) brugt lige lidt for mange penge på en masse tøj, som jeg faktisk ikke havde brug for. Jeg havde endda aftalt med mig selv, at jeg ville vente med al unødvendig shopping til januar-udsalget. Men trods ama'r-halshug og spejderære, kunne jeg bare ikke modstå fristelsen, da jeg modtog en rabatkode på 50 kroner. Men når man så har shoppet for et fire-cifret beløb, er det ikke ligefrem den rabatkode der redder økonomien. Men ikke flere kedelige og fornuftige tanker, nu glæder jeg mig bare til at få fingrene i mine lækre nye sager!

Nedenfor kan du se et par af de ting, som jeg glæder mig allermest til at modtage.




.. Og til slut, ønskes i alle en rigtig god jul! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

www.annashvideverden.blogspot.com